Apie moterišką balansą. Arba kaip svarbu nepamiršti rūpintis savimi kasdienybėje

Labas, Vasara!!! Seniai matėmės! Praėjusi buvai karšta, aštri ir varginanti. Dabar, žinau, jog bus daug geriau. Šią vasarą, kaip niekad, ieškau balanso, savo esybės. Dienas pradedu raminančiomis meditacijomis, net jei šalia triukšmas. Šįkart aš rūpinuosi savimi. Nes nėra nieko svarbiau, nei surasti savąją pusiausvyra.

Moteriškas balansas yra labai trapus. Mes banguojame, kaip ta jūra. Su savais pakilimais ir atoslūgiais. Mes tekame, kaip upė. Mūsų emocijos tai kyla, tai vėl leidžiasi. Mes labai gamtiškos. Todėl vienas svarbiausių dalykų ieškant pusiausvyros – priimti save, savo emocijas ir nesipriešinti. Pasiduoti jų tėkmei ir neteisti savęs už emocijas, kurios galbūt kažkam, kažkurioje skalėje gali būti vadinamos „blogomis“. Svarbu sau nuolat priminti, kad esi pakankama. Nesvarbu, kad jauti netinkamas emocijas. Svarbu išmokti su jomis gyventi, o ne kovoti beprasmes kovas.

Mes labai gamtiškos būtybės. Naudinga to nepamiršti. Nuolat tai prisimindamos, galime lengviau prisitaikyti, susilieti su gamta. Išmokti gyventi pagal jos ciklus. Moterims cikliškumas ypatingai svarbus. Todėl nekovokime, tiesiog gyvenkime, pagal gamtos natūralius dėsnius. Ieškant tos trapios moteriško gyvenimo pusiausvyros, vienas naudingiausių dalykų yra miegas ir jo ciklai. Svarbu susireguliuoti dienos režimą, atsižvelgiant į gamtą. Jau vien tai padarius – jūs pradėsite savimi rūpintis. Tai didelis žingsnis ir neretai gan sudėtingai įgyvendinamas (man labai sunku judėti link tikslo).

Dar vienas svarbus dalykas ieškant pusiausvyros yra minčių švara. Kuo švaresnės mūsų mintys, tuo lengviau siekti savo balanso. Tam labai padeda rytinis „valymas“ – ryto puslapiai. Prisipažinsiu, man ne visada pavyksta atlikti šį pratimą, bet atlikus jaučiuosi, kaip iškuopusi namus. Tik švariomis mintimis pradedant dieną, galime ją nugyventi geriausiai, kaip tik įmanoma.

Ieškant balanso taip pat svarbūs tokie, iš pirmo žvilgsnio nedideli, dalykai, kaip maistas. Tik valgant lengvą, sveikatinantį maistą, jauti, jog tikrai savimi rūpiniesi. Tiesiog pagalvok, kaip jautiesi suvalgiusi riebių, miltinių ar greito maisto restoranuose parduodamų maistų ir kaip namuose gaminto maisto iš daug daržovių. Žinoma, kaip ir kiti meilės sau ar rūpinimosi savimi dalykai, tai yra sunkus darbas. Kasdien spausti sveikatinančias sultis, kasdien gaminti, pasiruošti, rasti sveikus produktus… Tikrai yra ką veikti. Bet čia prasideda meilė sau. Nes tu esi to verta. Tu verta visko, kas geriausia. Todėl kaskart dėdama į burną maistą pagalvok ar jis padaro tave ir tavo kūną geriausia įmanoma versija, kaip jis verčia tave jaustis.

Siekiant balanso dar svarbu apriboti. Apriboti toksiškus žmones, apriboti socialiniuose tinkluose matomų dalykų skaičių ir žinoma, kokybę. Kasdien aklai „prascrolindami“ daugybę jūsų dėmesio nevertų ir sielos nepraturtinančių dalykų ne tik tampame informacinėmis šiukšliadėžėmis, bet ir kenkiame savo psichinei sveikatai, kuri yra būtina balansui.

Taigi, kad galėtume pasirūpinti savo emocijomis, realistiškai jas priimti, išlaikyti stabilią psichinę sveikatą, dažnai privalome imtis prevencinių, o gal jau net ir būtinų priemonių. Dažnai pravartu paieškoti pagalbos. Vedlio, kuris padėtų galvoje viską sudėlioti į lentynėles. Realistiškiau pažvelgti į viską iš šalies. Dažnai tokią pagalbą galime rasti psichoterapijoje. Taip pat naudingos ir alternatyvesnės priemonės. Emocijų paleidimo seansai, joga, meditacija ir kt..

Na, ir dar vienas be galo svarbus dalykas, žengiant pirmuosius žingsnius balanso link – judesys. Kad ir kur, kada jis vyktų, jis gydo. Ar lankysi sporto salę, ar jogą, pilates, kalanetiką, šokius… o gal tiesiog skaičiuosi kasdienius žingsnius ir eisi pasivaikščioti – judesys visada gerai. Judrumas mums suteikia jaunystę, gyvybę, padeda energijai tekėti kūnu. Judant gimsta nuostabios kūrybinės idėjos, lengviau pasiekiami bet kokie tikslai. Tik nepamirškime judėdamos dar išgerti ir vandens 😉 .

Taigi, apibendrinu… Pasitikusi dar vieną gimtadienį, toliau ieškau savojo kasdienio balanso. Mokausi priimti save su visu bagažu, su visomis emocijomis. Leidžiu sau klysti ir mokausi atsikratyti savigraužos. Svarbiausias atradimas šiame kelyje man yra tai, kad turiu aktyviai savimi rūpintis. Ne tik „išvažiuoti atostogų“, „nusipirkti kažką“ (o pirktimas apskritai neveda į jokį balansą, tu tiesiog kenki žemei ir bandai užpildyti neužpildomą tuštumą) ar „pasilepinti“. Svarbiausia rūpintis savimi aktyviai kiekvieną dieną, buitinėse smulkmenose, situacijose. Taigi, žengiu mažus žingsnelius ir pasižadu sau:

  • Priimti savo emocijas;
  • Prisiminti, jog esu pakankama;
  • Gyventi su gamta ir pagal jos ciklus;
  • Griežtai prižiūrėti savo miego režimą;
  • Laikytis minčių švaros, reguliariai jas valyti;
  • Valgyti sveikatinantį ir lengvą maistą
  • Apriboti toksiškus žmones, socialinius tinklus ir visus beprasmius informacijos srautus;
  • Rūpintis savo psichine sveikata;
  • Jūdėti… nuolat.

Labai tikiuosi, kad maži žingsneliai atves į dideles aukštumas. Linkiu to ir jums bei kviečiu prisijungti!!! Vasara juk pats tinkamiausias metas sustoti, apsidairyti ir imtis mažų pokyčių.

Snippets

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.